trötttrötttrött



Hann inte sova så värst länge innan jag upptäckte att det var topmodel på tv3, och då kan man ju inte sova. Jag som är intresserad av att fotografera tycker det är så sjukt kul att kolla deras olika sessions, sminket och sånt där. Men det roligaste är ju att se hur bilderna när dom är redigerade och fixade.

Sen har jag kollat på andra avenyn avsnittet som kommer gå ikväll på svt.
och vilket romantiskt slut det var, tänker inte säga för mycket nu om det är några utav er som ska se det om mindre än en timme! Jag har verkligen fastnat i denna serie!! Någon mer som har det?

Nu ska jag kila ner i köket och laga lite mat, det har börjat kurra lite i min mage nämligen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

top model är jättebra :)

Postat av: Maria J

Sara , Jag ÄLSKAR andra avenyn!!!! ska kolla några avsnitt nu jag! Fyysjutton va det är braaaaa...

2008-03-11 @ 20:29:07
URL: http://mariajonasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback