lördag



hello gott folk

ja imorse gick jag upp 06:15  för att åka till Max vid 7 typ.
han hade precis vaknat när jag kom, så då var det bara att byta om på honom och sedan äta frukost! Max var trevlig och kastade gröt på mig, väldigt snäll pojk det där!

sen lekte vi tills simon kom hem, då gick vi 3 ut till sandlådan och lekte där innan det var dags för Max att käka lunch.

sen efter att även vi hade ätit lunch tog jag med mig Max till mammas jobb där vi skulle bada, Max tyckte inte att det var någon höjdare direkt. han klamrade sig fast vid min hals och ville helst gå upp. Han vågade knappt duscha! tokungen!

nej nu ska jag dricka vatten och ta en alvedon, ikväll blir det utgång!

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback