måndag



hello

Försov mig i morse, var fortfarande trött efter helgen tydligen.. missade första lektionen men det gjorde int så mycket eftersom vi bara fick reda på betyg och va vi fick på provet, men det har jag redan listat ut så jag behövde inte veta. Sen när jag väl kommer till skolan är lektionen inställd pågrund av att läraren var hos doktorn, sen var sista lektionen också inställd. så jag hade åkt dit i onödan.

aja var på kupolen med carro och Sabina en stund iallafall kollade runt bara eftersom vi inte hade så mycket annat för oss. men sen följde jag med sabina hem till henne där Sabina lagade mat, sen satt vi mest och snackade och sådär. jag berättade om min helg och hon om sin. kan ju lova att vi skrattade en del! haha

Sen åkte vi ner till stan med flexbussen som är en litenliten buss osm man ringer efter så kommer den och hämtar en, vi hade oturen att hamna på samma buss som 2 alkisar. inte så kul direkt. plus att dom hade en hund med sig som vi vart lite rädda för. brukar inte vara rädd för hundar men man vet ju aldrig hur dom har behandlat hunden så vi vart lite rädda när dom inte hade koppel på den eller nått. Sen när dom skulle gå av ramlade den ena och visade hela röven, inte så mysigt!

aja på stan träffade vi iallafall Maria, och sen när Sabina åkte till rättvik så åkte jag och Maria hem till henne, tog oss en promenad till coop, sen gick vi till shell och köpte korv, haha! sen gick vi hem och kollade på andra avenyn, jag kollade på dom igår, men maria hade inte sett dom så jag fick kolla igen haha!

Imorgon är jag ledig från skolan helt, inga lektioner alls, skönt som fan!
får man sova läääääääääänge, i love it!

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback