Carro



Hello!

Nu har jag precis klämt i mig scones som jag var så duktig att baka förut, var faktiskt så enkelt att till och med jag klarade av det! och då är det enkelt mina vänner! tänkte göra chokladbollar, men kom på att jag inte skulle orka rulla alla till bollar, så då blev det scones istället!

Snart ska jag åka hem till carro, vet inte om vi ska vara kvar hos henne eller om vi åker vidare. Vi ska iallafall kolla på bonde söker fru! det är ju ett måste!

Förresten vart jag jätte glad i morse när jag gick förbi dagiset när jag skulle till Max, då kom en liten söt tjej som heter Alva springandes, jag hade ju praktik på det där dagiset för exakt 1 år sedan och hon kommer fortfarande alltid springandes när hon ser mig, och ska prata! Hur söt får man bli?

Nej dags att byta om!

pok!

Kommentarer
Postat av: tessan

hej söt:P.. tänkte bara säga att ja också skaffat blogg nu:P.. hihi pussss<3 saknar dej


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback