fredag



Hello!

Åkte till stan och träffade Sabina förut, så väntade vi på att Gino skulle komma med tåget från stockholm! Och när han hade gjort det så gick vi och fikade på Almas Café, var riktigt trevligt, så vi satt där ett bra tag och pratade! Sen när Sabina skulle ta tåget till sin mormor i rättvik och Gino skulle träffa sin dotter så tog jag bussen hem. Var själv hemma så jag satt mig och kollade på Idol, med ostbågar och cola! gött!

I helgen har jag bara planerat att ta det lugnt, alltså blir det ingen utgång. Behövs nog en lugn helg nu efter dom helger som varit! haha 

Jag och Sabina har planerat en stockholms resa den helgen hon fyller år! Så ska vi gå runt på stan på dagen sen festa på kvällen! Men ni kan vara lugna jag ska försöka att inte tappa några tänder denna gång! Vem vet kanske är det Sabinas tur? hahaha.. Jaja ska iallafall bli skit kul att åka dit, speciellt med min bästa vän <3 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback