funderar



Hej!

Gud va det är kallt, jag håller på att frysa ihjäl! Är till och med kallt här inne! Mina händer är stelfrusna och ändå sitter jag här och knappar för fulla muggar så dom borde väl egentligen vara varma! haha. Jag är så sjukt trött också, ska snart duscha och sen soooova i min älskade säng, ska ju upp tidigt imorgon och ta hand om Max, sen ska jag till tandläkaren med mina tänder, då ska dom bli snygga! äntligen !!

Sen efter tandläkaren i morgon ska jag hem till Sabina på en gång tror jag, har inte hunnit packa mina grejjer än bara men tror jag hinner sen, ska ju nämligen göra mig ordning för utgång där i morgon! Och på tal om Sabina så sitter jag och funderar på hennes present.. hon fyller ju år 30 november, och jag har den perfekta presenten, men det fattas en grej, vilket är det svåraste! men jag kommer nog på nått!

nej nu ska jag packa ner kläder, sen duscha och sova!

pok!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej baby!

sitter du redan och tänker på min present?? haha. det är ju typ sådär 24 dagar kvar. haha.. jag bryr mig inte ens om min födelsedag, känns inget speciellt nu när man ska fylla 19 år.. haha..

Jaja, men men.. Imon hoppas jag inget jobb ringer igen eftersom nu har vi planerat att jag ska följa med dig till tandis och mötas sen på morgonen :)

Sen åker vi hem till mig och fixar och har oss!

hoppas det blir en toppen kväll, me det tror jag nog eftersom jag ska få vara med dig darling <3

2008-11-06 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback