hoho



Heej

i´m back, vi var på kina och käkade istället, mycket gott måste jag säga, och alla vart väldigt mätta också, faktiskt så mätta att vi inte orkade bowla! haha utan vi åkte hem till bergman och spelade spel istället, spelade familje Geni, och jag kunde faktiskt svaret på några frågar denna gång, var nära och vinna båda gångerna faktiskt, men gick inte riktigt, men måste tillägga att vi var 3 lag, med 2 st i varje, så jag höll inte på att vinna helt själv, haha.

nej om man skulle hoppa in i duschen då, blir väl att hoppa i säng om några timmar! Tänkte sitta här och kolla runt lite innan det är dags. läsa lite bloggar och såvidare.

hörde rykte om att Max kanske kommer i morgon, hoppas det <3
iofs har jag träffat honom idag, men ju mer desto bättre! haha

godnatt! pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback