kupolen



Heej!

Har precis ätit mat, och såklart blev det Sabinas special! vad annars liksom?
har såklart varit hos Max idag med, busat och lekt som vanligt!

Snart ska jag kolla på Desperate och sen göra mig iordning, för jag och Sara ska in till kupolen. Jag ska köpa födelsedagspresent till Sabina nämligen, och jag är sjukt nervös om vad hon ska tycka!! Hoppas såklart att hon kommer gilla det, men man vet ju aldrig.

Sen efter kupolen tror jag att vi ska åka hem till Bergman och spela spel, vi pratade om det i lördags så vi får väl se. Jag och Mikaela var hos Bergman igår också så då sa hon att det nog blir av att vi spelar.

Förresten tycker jag att det är sjukt kul att Sabina drömmer om våran stockholmsresa, andra natten i rad har hon drömt om den nu, och inatt gick vi tydligen vilse, och min kommentar till det var: ja men det är det väl helt klart att vi kommer göra! haha. Finns inte en chans att vi kommer hitta överallt ju! haha åhh vad jag längtar kommer bli sjukt kul!


Bild från i sommras! hag håller för mitt munsår om ni undrar! haha
jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: sabina

åååååå min näspearcing som jag har tappat är med på den där bilden :(:(:(:( och inte har jag hunnit köpt någon ny heller. men men det löser sig precis som våran sthlm resa det löser sig alltid med att hitta hem :p i värsta fall får vi väl vara uteliggare för en kväll och kanske sova på centralen, hihi. nej då usch, kungsholmen here we come! <3


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback