lördag



Gissa om jag är trött idag? har legat i soffan hela dagen och kollat på my super sweet 16! Var och hyrde film förut också, men sen var det bara raka spåret hem till soffan igen!

Utgången igår var riktigt rolig, Först var jag och Sabina hemma hos henne och gjorde oss i ordning, sen vid halv 10 så åkte vi ner till stan och mötte Gino, så gick vi hem till hans kompis, satt och pratade och jag fick även alla att kolla på utröstningen av idol. och jag blev skit sur över att Anna åkte! Hon är ju riktigt duktig!

Sen gick vi iallafall ut på krogen, gick först till liljan såklart! haha
men sen ville Gino och hans kompisar till flamingo, så då gick vi dit!
var faktiskt rätt roligt där, fast jag vart arg först och pratade om hur mycket jag hatade flamingo och alla fjortisar som är där! haha! Men allt blir kul bara Sabina är med ju <3

Vid 2 mötte jag Maria och vi tog sällskap på bussen, satte oss längst bak och röjde! Jag pratade med Erica i telefon samtidigt också, haha gud va jag skrattade! Fick även prata med Björn och Jocke, och någon mer också tror jag? var iallfall sjukt kul! JAG SAKNAR ERICA!!!!! Fast snart kommer mitt hjärta hit! <3


Sabina, bästa vännen! Älskar dig så jävla mycket <3


Sjukt söta och bästa Erica<3 saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad söt du är gumman :-) Tror det var pontus du pratade med också.. Vi hörs snart <3

Postat av: Anonym

tack för i fredags! super kul och tur att allt gick som planerat... bortsett från den där blonda bimbon, hihi! Men men, nu är det 5 dagar kvar sen är vi på g... yeah! jag längtar. älskar dig. puss <3

2008-11-23 @ 18:13:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback