Måndag



Heej

Max har verkligen sina stunder, idag har han varit riktigt trotsig, och knappt lyssnat på mig, han vägrade till och med sätta på sig kläderna när vi skulle ut, fast han egentligen älskar att vara ute! Han hade väl en dålig dag får vi hoppas, vill ha mina vanliga brorson tillbaka i morgon tack, han som är lagomt busig!

Jaja Max var iallafall mysig när han skulle sova, då låg han först i soffan själv, men ville sen krypa upp i min famn och somna där, fast han somnar där varje dag så är det fortfarande lika mysigt! Och hur trotsig han än kommer bli och hur mycket han kommer testa mig så kommer jag alltid orka, för så fort han ler mot mig så försvinner allt annat. Jag älskar dig så mycket! Du är det bästa jag har!

Har inte gjort så mycket annat idag, bara kollat på sanningens ögonblick på kanal 5´s webbtv och setat här och glott. och mer än så vet jag inte om det kommer hända heller, blir en lugn dag igen. vad ska man annars göra? Imorgon har jag iallafall ärenden i stan,så då blir jag inte bara hemma, hoppas det inte är lika regnit i morgon som det har varit idag..


pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback