Måndag



Heej

Jag hade det underbart i Sala, som vanligt! Det beror på att det finns så underbara människor där! Helt otroliga människor <3 Jag har verkligen haft jätte kul, utgången var super, umgås med alla var toppen! Sen fick jag ju skratta en hel del också, höll faktiskt nästan på att dö av skratt när BrittLis berättade om när hon åkte skidor första gången, gud va vi skrattade. Och dom andra skrattade åt oss! haha!

Var sjukt mys att Tessan kom i söndags också, så vi var tillsammans allihopa! <3

Här kommer en bild på världens underbaraste Erica, du betyder sjukt mycket för mig hjärtat!




Idag somnade både jag och Max i soffan, hur mysigt som helst!
Jag har saknat honom i helgen så det var så mys att krama honom igen!
Fast han ville såklart busa mest, och eftersom att han är den som bestämmer så har vi busat en hel del idag också, var i skogen efter vi hade sovit och ätit och det gillade Max!

här kommer bilder på oss två <3






Kommentarer
Postat av: Erica

fan vad söta bilder på dig och max :-) tack för att du var här i helgen och stod ut med mig när jag var dryg å full, haha! du betyder så mycket för mig ska du veta <3


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback