Sabina



Heej

Träffade faktiskt någon på stan, eller ja jag stog utanför Sabinas jobb när hon slutade och överraskade henne. Tror hon blev glad faktiskt! Sen tog vi bussen mot medväga där vi först hämtade paulina på fritids sen gick vi hem till Sabina, Där gjorde Sabina en vegitarisk gratäng som var super god! Sen gjorde vi även chokladbollar, jag gjorde smeten och hon gjorde bollarna! haha. Fast dom blev sådär måste jag erkänna, dom hade ingen kakao så då tog vi oboy och då blev det väldigt mycket socker i dom, kom på efter att vi kanske kunde ha tagit lite mindre av det vanliga sockret, men så kan det gå! Sockerbollarna gick ju att äta iallafall!

Sen spelade vi såklart kort också! Våran favorit neger och president och även några omgångar vänd tia! och gissa vem som vann flest gånger? haha jag såklart!

Tack för att du finns, mitt liv skulle vara kaos utan dig!
är så himla tacksam att du vill vara min vän <3


hittade en gammal bild, sötnos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv gumman för att du vill vara min vän!! du är ljuset i mitt liv och jag är sjukt glad över att du finns i mitt liv :D så ska det vara för alltid <3<3 jag älskar dig.

2008-11-13 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback