tisdag!



Heej!

Har inte gjort så mycket idag, varit med Max såklart!
men förutom det har jag bara varit hemma, kollat på tv och bara slappat!
Har även suttit här vid datorn och kollat på andra avenyn avsnitt!

Men om en stund kommer nog Max hit och umgås med mig, jag är själv hemma, och Simon skulle vara ute vid bygget och Lovisa skulle rida, så det är bara kul om han kommer! Var inte riktigt säkert än, men jag hoppas såklart att han kommer, jag älskar att umgås med honom, jag älskar honom <3

Imorgon är jag ledig eftersom jag ska till tandläkaren på morgonen så Simon tar Max eftersom han är ledig! Men jag får ingen sovmorgon för det utan jag måste gå upp exakt samma tid, för att hinnna ta bussen till tandläkaren!

Sen på eftermiddagen så ska jag hem till min älskade kusin och mina underbara kusinbarn! Saknar dom så mycket så det ska bli så kul att se dom igen.. Månaden för deras flytt närmar sig med stormsteg och jag mår dåligt över att bara tänka på det..  kommer bli sjukt jobbigt.. Men får inte tänka på det så mycket, för då blir jag bara ledsen bättre om jag tänker att dom faktiskt är kvar i Sverige några månader till!



finaste Hanna <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback