tisdag



hej!

Idag var det en helt annan Max! Han var så himla glad och satt framför tv och kollade på rix morron zoo och skrattade när jag kom! Så vi myste framför tv:n ett tag, innan vi började jaga varandra runt i lägenheten samtidigt som vi skrattade och tokade oss! Vi måste ha väckt alla grannar så mycket som vi skrattade! Sen brottades vi och kittlade varandra på golvet! Kan lova att Max skrek av skratt! Helt underbart!!

Sen var vi ute också och idag hade jag inga problem med att klä på honom, bara det visar vilket bra humör han var på! haha! Först gick vi en promenad i skogen sen vidare till lekparken där vi lekte ett bra tag tills det var dags för Max att äta lunch! Sen brukar han ju sova, men idag ville han hellre leka, så då busade vi ännu mer!

Jag blir bara hemma idag också, jag har sjukt ont i huvudet!
Beror nog på att jag inte sover så bra! Och då är det bättre att jag är hemma och vilar, annars kommer jag bara må sämre om jag känner mig själv rätt. Är jag inte utvilad blir jag på ett hemskt humör!

oj nu börjar Desperate, det måste jag se!

pok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback