torsdag



Hello!

Igår var jag hemma hos min kusin och mina kusinbarn, lika mysigt som alltid och deras hus är så himla fint nu när dom byggt om! Vi fikade, pratade och sen kollade jag och barnen på film och myste! Sen ville dom läsa böcker och brottas i soffan också! Mina små sötnosar! Hanna och Viktor ni är så underbara, och kusin Emma med såklart ;)

När jag varit hos kusinen så åkte jag hem till Carro, där vi kollade på tv, bland annat bonde söker fru och efterlyst! Sen kom Ida och Sara med 2 spel som vi spelade, först speade vi "med andra ord"  och då vann Sara och Ida mot mig och Carro. Sen spelade vi ett annat roligt spel, men minns inte vad det hette. Då var jag iallafall med Ida och vi förlorade, haha men roligt var det iallfall! kom hem 00:45 sent för mig som brukar lägga mig 10! haha

Men jag kom upp i morse iallafall, Men Max och jag hann inte leka så länge innan båda somnade som stockar i soffan! haha sova skavfötters är mysigt! haha, Max sov 1½ timme och jag 1 timme! Kan lova att det var skönt! Båda 2 vakna lagomt tills att Max skulle äta, men innan det låg vi kvar i soffan och kramades lite, mysungen!

Idag vet jag inte vad som händer, ska nog bara ta det lugnt!
känns som om jag börjar bli sjuk, vilket kanske inte är så konstigt då Max precis varit sjuk, men det visar sig hur det blir! Nu ska jag iallafall gå ner och kolla om det finns nå mat att laga..

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback