fotat



Idag har jag varit med världens bästa människa, snackar om min pudding till bästa kompis! Sabbelibabbelibina! både hade sina kameror med och vi fotade varandra ute i det sköna höstvädret! Dom på Sabina var hur vackra som helst! Dom på mig var dock inte lika vackra! haha!

Jag älskar dig så mycket min bästa vän! tvivla aldrig på det!
du vet att jag gör allt för dig, tar till och med till våld om det behövs! haha you now! haha! Vet att många stör sig på hur nära vi står varandra och att vi jämt pratar i telefon eller smsar med varandra om vi är ifrån varandra, men det sket man väl i eller hur honey? ÄLSKAR DIG!

Nu tänkte jag bjuda på några bilder på mig! har tyvärr inte dom på Sabina inlagda på datorn än, men kan lova att det kommer en massa bilder på oss i framtiden! så njuuuuut! haha





dom får duga för nu, resten ligger på min kamera och jag har inte fört över dom än!

Kommentarer
Postat av: sabina

är du gooo eller? :)

Jag vet precis vad du menar när det gäller att ta till sig våld babe, haha. men ajja bajja! inte bli för aggresiv :) Jag älskar dig också och gör allt för dig, går genom eld och vatten. Och ja de sket man väl i, folk får störa sig hur mkt dom vill. Men våran vänskap är det bästa jag vet! <3

Du är mitt allt i världen..

YOU ARE THE BEST EVER!!!!!

Postat av: Erica

Du är så söt så!

2008-10-08 @ 21:39:44
URL: http://eatmeraw.blogg.se/
Postat av: mamma

fler bilder tack!!!!!! jätte fina bilder!!!!!!

puss o kram från mammsen.

2008-10-08 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback