Lördag!




Hej

Igår var jag och Sara hemma och spelade spel hemma hos Ida, tillsammans med hennes lillebror och med hennes syster och hennes pojkvän! Var verkligen hur trevligt som helst och vi hade väldigt kul! Skrattade oss igenom hela spelet och spelade flera gånger! haha Spelet vi spelade heter "med andra ord" och går ut på att man delar in sig i lag, vi var 3 i varje så drar en ur laget en bricka där det står ett ord, så ska man förklara ordet för dom andra! Verkligen hur kul dom helst! Vi kom då fram till att Ida är sämst på att förklara! och att jag och Ida är blåstast!

Ida drog ett ord som hon skulle förklara så säger hon:

Ida - Huvudstaden i Kina!!

Jag - Japan!!

Ida- JA rätt!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Sen en annan rolig grej:

Sara - Ja Anders Eklund har precis blivit detta

Jag - komiker!!

haha, tror jag blandade ihop Englas mördare med någon annan!
livstidsfånge var ordet iallafall!

Just nu är Max här, och ni ska veta att jag älskar den där grabben mer än något annat! Vet inte hur mitt liv att varit utan honom och jag är så tacksam att han finns! Faster älskar dig sötnos!

Så saknar jag min bästa vän också, Sabina kom hem!
allt är så jävla tråkigt utan dig!!

Kommentarer
Postat av: sabina

baby I'm home:D tack för dom fina raderna!

vi ses imon som jag längtar efter dig...

Du är bäst <3 puss


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback