onsdag



Hej!

Sitter här mätt och belåten, jag lagade mat till mig och Mamma idag och det blev såklart Sabinas special! vad annars! Finns ju inge godare! Så om ni vill bli bjudna på middag av mig nån gång så kan n ju räkna med att det blir Sabinas special! Antingen det eller typ Makaroner och korv, för det är typ det enda jag kan! haha

Om några timmar kommer Erica hit! Det blir bara lugnt, och i morgon vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, kanske åker in till stan eller nått! Sen åker hon vidare till rättvik i morgon. Mys att hon ska komma iallafall!

Innan jag ska möta Erica ska jag åka in till kupolen och kolla efter ett par skor! och kanske en ny klänning om jag hittar någon!

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback