snö snö snö!



Det har snöat som bara sjutton i här inatt, och det är vitt överallt!
fick en chock när jag gick upp i morse och fick se all snö.
men jag måste erkänna att det var rätt mysigt!

Max blev helt chockad när vi kom ut idag och stog bara och stirrade i 5 minuter typ. sen började han gå lite och märkte att det var nog rätt roligt med snö! Vi gjorde en snögubbe också, Max hjälpte också till att rulla snöbollarna, så den vart jätte fin till slut! haha

Sen vart Max så trött att han höll på att somna vid matbordet, han blundade samtidigt som han tuggade, haha såg jätte roligt ut! sen när han setat och blundad och vinglat med ögonen en stund lyfte jag upp honom och då la han huvudet mot min axel och somnade på 1 sekund! haha min lilla sötboll! Man blir trött av att tillverka snögubbar!

Idag ska jag bara slappa, fast sen ikväll ska jag och Sara kolla på film! Vore ju lite roligt om jag fick henne att åka lite pulka också! haha jag är sjukt sugen! haha

här kommer bilder på min och Max snögubbe.. med mera..




Kommentarer
Postat av: Erica

Så söt han är :)

Postat av: S - ung blivande brud

hej =) En fråga, är du duktig på bloggdesign? ;)

2008-11-01 @ 11:55:40
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Postat av: stephanie

gud kan man bli sötare ? (:

2008-11-05 @ 15:05:59
URL: http://stephaniieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback