Erica och Tessan


Hej

Japp igår tog jag tåget upp till Rättvik för att träffa min underbara vänner!
Tessan och hennes volontär kompis Amanda mötte mig vid tåget, Erica jobbade fortfarande så det var bara dom som mötte mig, då gick vi runt lite i rättvik innan vi gick till Stiftsgården där dom jobbar och bor!

När vi kom dit så fick jag träffa volontärerna som Tessan jobbar med sen satte vi oss och kollade på en film tillsammans i allrummet! riktigt mysigt! Sen kom Erica också! ännu mer myyys!

Sen bestämde vi oss för att gå ut och spela fotboll allihopa!
och det var riktigt kul eftersom ingen tog det seriöst, så det vart en hel del skratt!

Sen gick jag och Erica ut på en liten promenad ner till byn och köpte chips och godis och sen kom vi även på att vi var sugna på Pizza! Så då gick vi till star och käkade en supergod pizza där, innan vi gick tillbaka till Stiftsgården!

När vi kom tillbaka skulle Tessan gå och lägge sig eftersom att hon skulle upp och jobba.
Så då gick jag och Erica upp till allrummet och spelade TP, eller ja vi ställde bara frågor till varandra, sen låg vi i soffan och kollade på när killarna spelade tv-spel innan vi gick och la oss.

Sov inte sådär jätte bra efter som jag börjar känna mig sjuk, har ont i halsen och börjar bli förkyld! plus att jag och Erica sov på madrasser på golvet, men dom fick inte riktigt plats så halva min madrass låg på Ericas madrass, så jag låg i en neförsbacke! haha Men ändå mysigt att somna till mina älsklingars snarkande! haha!  nej då dom snarkade inte, men att somna till deras andetag iallfall!

Känns ganska sjukt att vi känt varandra i snart 5 månader bara, men ändå är dom två av mina bästa vänner! i love you giiirls!

Förresten så fyller TESSAN 19 ÅR IDAG! GRATTIS SÖT!!!


Kommentarer
Postat av: Erica

Älskar dig pluttan, det var sjukt mys att du kom! <3


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback