Fredag



Fredag är äntligen här!

Max har varit extra mysig mot mig idag, och ville inte att jag skulle gå hem. utan han drog i min sko och kollade surt på mig! Sen när jag satte mig på huk för att säga hejdå sprang han fram och pussade mig! Den lyckan jag kände då går inte att beskriva, jag älskar när han får sådana ryck så han vill pussas hejdå! Min goa lilla ängel!

Ska snart ta bussen in till stan och träffa Mikaela!
vet fortfarande inte vad det blir, svårt att hitta på saker när man är fattig! fast jag är sugen på att gå ut, men tror inte det blir så faktiskt.. men det visar sig!

Just nu önskar jag att jag var någon annanstans, nämligen i Sala, jag vill vara hos Erica när hon inte mår bra, tänk att pengar alltid ska ställa till det, annars hade jag tagit nästa tåg, det gör så ont att jag inte kan göra det, eftersom hon behöver mig och jag kan inte göra nått åt det.. och jag som alltid lovat att jag ska ta nästa tåg så fort det är något, känns som om jag sviker henne på något sätt.. men vi ses snart mitt hjärta! Jag älskar dig!

dags att platta håret och försöka hitta nå kläder att dra på sig !

ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback