godnatt



Nu ska jag gå och lägga mig, varför sitta uppe när jag ändå inte har något att göra! idag har jag åter igen legat i soffan i stort sett hela dagen och varit på väldigt dåligt humör. Men har iallafall kollat på en massa bra program: Desperate housewifes, Christine, vänner, Hogan nows best, the hills, extreme homemakeover, sen kollade jag även på andra avenyn på datorn och nu på kvällen idol! Så jag har hunnit sett en del!

Imorgon ska jag förhoppningsvis inte ligga hemma i soffan, vill helst träffa Sabina, men det visar sig om hon orkar med mig! Ibland har hon inget val, men i morgon tänkte jag att hon skulle få bestämma om jag får komma eller inte! haha

nej nu ska jag lägga mig i min otroligt sköna säng, och sova tills klockan ringer 06:45 i morgon, sen ska jag snooza till 06:54, sen till 07:03 sen ska jag förhoppningsvis ta mig ur sängen gör jag inte det så snoozar jag en sista gång till 07:12! Sen ska jag hinna klä på mig och göra iordning frukost innan jag cyklar vid halv 8 typ.

GOD NATT

PoK

Kommentarer
Postat av: sabina

hahahaha.. sabina får bestämma om jag får komma eller inte? du vet att du alltid är välkommen:) ALLTID! <333


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback