helgen


Heej, jag har inte varit hemma på hela helgen, därför har jag inte uppdaterat, men nu tänkte jag passa på att skriva lite om vad som hänt denna roliga helg!

I fredags gick jag och Erica upp tidigt för att passa Max, väldigt kul att Erica var med! Max var lite blyg för henne först men sen ville han visa henne hans traktorer och sen kröp han även upp i hennes knä och ville läsa bok! väldigt sött tyckte jag! Vart glad av att se dom tillsammans!

Sen när vi passat Max klart så åkte vi hem och käkade mat och tog oss en dusch innan vi tog bussen in till stan och gick hem till Carro där även Sabina var, satt där och pratade med dom en liten stund, men sen så skulle vi möta upp kim för en fika så vi fick lov att gå! 

Vi mötte upp kim sen gick vi ett varv på marknaden innan vi satte oss på en café och fikade och snackade! Satt där ändå tills kim skulle åka då gick jag och Erica till tågstationen och väntade på att hennes tåg skulle gå, hon skulle nämligen upp till rättvik och ha återträff med konfirmanderna sen i somras.

Sen när jag hade vinkat av mitt hjärta på perrongen tog jag bussen hem till Sabina, där jag fick mat när jag kom sen börjde vi göra oss iordning för utgång! Sabinas lillasyster sov hos en kompis så vi drog med oss Sabinas mamma och hennes sambo ut också, sen kom även Sara hem till Sabina också, så det var en jätte trevlig kväll, eller en helt galen kväll kanske man ska säga vi hade verkligen sjukt kul!

Igår så tog vi det bara lugnt, låg nästan i sängen hela dagen, förutom när vi åkte och hälsade på Sabinas mammas häst och så var vi och hyrde filmer, som vi sen kollade på hela kvällen samtidigt som vi åt en massa gott!

och nu är jag hemma igen, och gör inte så hemskt mycket!

MEN IKVÄLL BÖRJAR ANDRA AVENYN IGEN!!!

Tack Erica och Sabina för att ni finns! Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Erica

Å jag älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback