lördag!



Kvällen igår var toppen verkligen, vi hade sjukt kul!
Först var vi hemma hos Sabina där vi gjorde os iordning!
Sen tog vi flexbussen hem till Carro där det var kräftskiva.
men vi var inte kvar där värst länge, vi hade ju glömt att äta, och vi hade glömt att ta med mat till carro. Eftersom jag är allergisk mot kräftor, så det blev det pizza på Bella innan vi gick in på krogen och dansade resten av kvällen.

Nu sitter jag och väntar på Maxen som kommer snart, ska ju ha honom hela kvällen.
får se vad vi hittar på för bus, jag är ganska trött men måste ju offra mig för laget, Max alltså! haha
blir nog en promenad sen iallafall, jag kännner för lite frisk luft!

Senare kommer det en massa bilder på mig och Sabina.
det för ni absolut inte missa! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback