måndag



Måndag idag och ny vecka på gång, Max vaknade halv 5 imorse, så han var lite grinig! fast inte så mycket som jag trodde att han skulle vara, han var väldigt speedad iallafall, vi sprang runt som aldrig förr och han kastade saker och skrattade! Sen så blev han trött och gnällde lite och somnade sen i mitt knä, Så efter ett tag så la jag honom i soffan brevid mig, sen efter typ 15 minuter sätter han sig upp helt klarvaken och tar tag i tv dosan och slänger den i backen! haha sen ville han inte sova mer!

Så då gick vi en promenad i skogen, tänkte att han som vanligt skulle springa runt och leka där, men han ville bara sitta i vagnen idag och mysa!  Så vi tog den vanliga vändan i skogen sen gick vi till Mammas jobb och hälsade på en stund innan vi fortsatte mot lekparken, och vädret var ju perfekt just då, så vi satt i sanden och grävde medans solen lyste på oss! verkligen jätte mys!

Nu på kvällen har vi varit förbi farmors grav och lämnat lite blommor, jag saknar min farmor så sjukt mycket, tror inte nån förstår hur mycket jag egentligen saknar henne! Hon var min hjälte..

lägger in lite bilder på Max som jag tagit idag:





jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback