Söndag



Goddag!

Det gick bra att passa Max igår, han kom hit först och då var han så trött så vi gick på en promenad! Men han somnade aldrig utan låg bara och vilade, han hade redan sovit hemma, men hade vaknat när Lovisa bar över honom till bilen när han skulle ner hit!

Sen var vi inne och lekte bara, innan jag Samuel och Max  gick upp till deras lägenhet och var där resten av kvällen, Max fick mat vid 6 sen åt jag och Samuel också, sen kollade vi på alla vi barn i bullerbyn som gick på tv4 film! lite mysigt att kolla på faktiskt! sist jag kollade på det var i Sala dagen efter midsommar när vi bara låg och slöade i sofforna! haha

Sen vid 8 så var det tid för Max att sätta på sig pyjamasen och dricka vällning!
Sen när jag skulle lägga honom så råkade jag somna brevid honom en stund.
vilket var väldigt mysigt! Han ville ligga så nära och gosa!

idag vet jag inte vad som händer, Mamma pratade om lager 157 eller kupolen så det visar sig väl vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback