tisdag



Hej!

Måste börja med att tacka för alla kommentarer i förra inlägget!
väldigt roligt att logga in på bloggen när man fått lite kommentarer!
plus att jag går in på eran blogg och kanske hittar en ny blogg jag tänker fortsätta att läsa!

Har precis kommit hem från Max, vi har varit i skogen och sprungit runt, Max tycker att det är jätte kul att få springa runt hur som helst i skogen! Men lekparken är också en favorit, idag var det ett dagis där när vi kom. Så Max hade lite andra barn att leka med idag. Han sprang efter dom och kollade på vad dom höll på med och åkte rutschekana med dom!

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med mat från Subway! Jag är verkligen jätte hungrig så det ska bli super gott plus att jag inte ätit på Subway på väldigt länge, det är ju så gott!!

gjorde om bloggen lite igår, men den ser ju typ likadan ut bara att jag ändrade färgen och flyttade på bilderna i headern! haha, när jag väl bestämmer mig för att göra om bloggen och kommer på bra ideér så försvinner dom så fort jag sätter mig i photoshop. jaja. en vacker dag kanske det blir bra!

Förresten så är jag jätte känslig idag, kan inte lyssna på fina låtar för då börjar jag grina! haha.
Max hade somnat i mitt knä idag, och sen kom  en fin låt på tv:n och då vart jag så lycklig för att Max fanns så började jag gråta lite! haha! Sen var den en fin låt på radion när jag cyklade hem, då kom det också en liten tår! Sjukt hur det kan vara ibland, igår var jag nämligen skit grinig hela dagen!

Nej nu är jag så hungrig så jag inte kan skriva mer!

ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Becca

.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback