Måndag



Hello!

I lördags tog jag tåget lite impulsivt till Sala där Erica och Frida mötte mig på tågstationen, sen gick vi hem till Ericas kompis och förfestade innan vi gick till hotellet! Var faktiskt ritkigt trevligt där förutom dom där människorna som hade äckliga masker på sig och skrämde mig så jag skrek! haha

Sen vart det såklart efterfest jag menar det är ju så det går till i Sala, efterfest till tidigt på morgonen! Helt okej efterfest förutom att nån satt och visade bilder på tåglok, och det var ju jätte intresant, NOT! Något som dom tyckte var roligt var iallafall när dom sa åt mig att säga vissa ord med mitt dalmål, yeah kul att man kan stå till tjänst med underhållningen!

igår vaknade vi upp hos Ericas kompis, sen väntade vi på Frida innan vi gick och käkade Pizza. Riktigt gött var det! Efter det så åkte vi upp till loftvägen, där jag, Frida och Angelica satte oss ute och snackade om gårdagen, sen blev det till att käka pannkakor och skratta en hel del, roligast var när frida berättade om sitt bråk med en svan om hennes macka hon hade tappat, vilket slutade med att svanen fick mackan, sen säger Frida: Jag trodde svanar var vegitarianer, det där var liksom en ost och skinkmacka! HAHAHAHAHAHA det där tyckte jag  var riktigt roligt! haha

Sen satte sig hela högen och kollade på tv ett tag, sen  kollade jag och Frida på en as rolig film som hette hot rod, haha gud va vi garvade! sjukt rolig! Sen var det dags för mig att ta tåget hem till Borlänge igen tråkigt nog, men hade iallafall 24 underbara timmar i Sala, ni är underbara <3 i will be back!

idag har jag inte gjort nå mycket alls och imorgon är det dags för jobb igen! blöh va drygt!
hoppas verkligen att jag är ledig på fredag, är ju trots allt valborg på torsdag!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback