onsdag!



Hello.

Sitter på jobbet just nu, och har inget att göra. eller jag kan inte göra nått för jag väntar på en person som ska kolla lokalerna där uppe, för dom ska hyra dom på söndag! Jobbar ända till kl 19 ikväll! lite små drygt! men det kommer jag få lov att göra nu varannan onsdag, till och med på min födelsedag! jippie!

Sitter och saknar Max litegrann faktiskt, han är så söt! Här om dagen så pratade vi om tuu tuu (tåg) för han vill nämligen också åka tuu tuu och hälsa på Erica precis som Faster gjorde! så sött!

Imorgon är jag ledig, ska bli riktigt skönt att få sova ut, iofs gjorde jag ju det i morse också eftersom jag började senare, men man kan aldrig få för mycket sovmorgon!

pok!

Kommentarer
Postat av: Erica

när jag fixat lägenhet får du ta med sötnosen hit en natt vetja :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback