söndag!


Heej!

Nu är helgen snart över, och den har faktiskt varit riktigt bra, ifredags var jag hemma hos ida, där även Jonna, Malin, Sanna, Sara och Mikaela var. sjöng singstar och hade oss haha. Sen drog Jag Jonna och Ida ut på krogen, var först in en sväng på liljan men det var sjukt tråkigt så vi drog till flamingo istället! Sen efter det gick vi och käkade på centrumgrillen, dit kom även Emelie när hon slutat så vi kunde ses en sväng! Träffade även Koffe där, och allihopa höll verkligen på att dö av skratt, t.ex när Koffe la sin hand över min hamburgare, inte med mening alltså, men kul var det! haha

Igår vaknade jag upp hos Ida, sen åkte vi ut till hennes mamma och pappa och käkade nässelsoppa! det är verkligen jätte gott och jag har varit sugen på det länge nu, så fick vi det äntligen igår! mums!

Sen åkte jag hem och lekte med Max, vi gick en promenad och letade efter tussilago och så gick vi ner till sjön och kollade en sväng, sen följde vi med mamma och handlade! Max fick köra en egen liten vagn och det tyckte han om. Han fick även en liten godispåse och ett rosa Hello-Kitty chokladägg, fanns inge kinderägg nämligen, men ett rosa gick bra tyckte både Max och jag, dom andra kanske tyckte det var lite för tjejigt för honom! haha

Sen när vi kom hem från affären åkte vi fyrhjuling ett bra tag, Max börjar nämligen gråta om han inte får åka exakt så länge som han vill, och det är lääänge det!!

Nu sitter jag på jobbet men ska strax gå hem, skönt!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback