söndag



Hej!

Nu har det varit tomt på denna blogg ett par dagar, den krånglade i början av veckan sen orkade jag helt enkelt inte blogga! Men det har faktiskt hänt en del i veckan, Viktor fyllde ju 2år i tisdags, och det var jätte tråkigt att man inte fick åka och fira honom, men det är ju inte så lätt när dom är i USA och jag i Svergie, men jag skickade iallafall med Moster presenter till både honom och Hanna, kunde ju tyvärr inte skicka med nå mycket grejjer, men dom fick en varsin bok och en varsin film, iallafall!  Sen i onsdags så sov jag hos Sabina, hon skulle ju nämligen ha uppkörning på torsdag morgon och jag följde med som moralisktstöd! Men shit va jobbigt det var att sitta på pylonen och vänta när hon körde, jag blev sjukt nervös!! men HON KLARADE DET! Stolt över dig gumman <3 Sen igår fyllde mitt andra kusinbarn Alfred 3 år! Grattis Sötnos!!

Igår var jag med Sabina hela dagen, jag mötte upp hon och hennes Mamma vid kupolen, så åkte vi hem till dom och käkade mat innan vi åkte ner till stan och träffade Cissi och Madde! Köpte glass och åkte runt lite, sen åkte jag och Sabina hem till henne igen där vi bastade! Sen gjorde vi oss iordning och åkte till Carros syster där dom satt och festade, var kvar där en stund innan vi åkte hem till Anki och fikade! Sen åkte vi runt lite överallt, skönt att bara åka runt och spela musik på hög volym! Tack för en underbar dag vännen, love you!

Idag är det söndag och klockan är inte ens 9, men jag sitter just nu och käkar frukost på jobbet! började kl 8 imorse! Tur att det är skönt väder ute iallafall, kändes precis som om det var sommar och jag var påväg hem från krogen imorse när jag gick till bussen! haha! Tror att jag jobbar fram till 14:00, men är faktiskt inte säker! haha bra att man har koll!

Sen ska jag väl bara hem och ta det lugnt, jobbar imorgon också nämligen, men sen är jag ledig i 2 dagar! Sen jobbar jag torsdag, sen har jag långhelg! och det ska bli sååå skönt, jobbar inte förens tisdag sen nämligen! jihoo!

nej snart är det dags att börja göra lite nytta, fast det mesta är faktiskt redan gjort som tur är!

POK! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback