tisdag



hej.

Sitter på jobbet och är ganska sur faktiskt, skulle egentligen ha jobbat bara ikväll. Men det har ju ingen meddelat mig, inte så lätt för mig att veta det när jag jobbar första dagen efter 1 veckas ledighet.. Jaja nu ska jag iallafall jobba fram till kl 12, sen träffa Carro ett tag, käka lite sallad och kolla runt på stan innan jag måste tillbaka till jobbet och jobba från 4 - 8! Jätte jobbigt känner jag, för jag har verkligen sovit jätte dåligt inatt, kunde först inte somna och sen vaknade jag efter en timme, och sen när jag väl somnade igen så sov jag ett par timmar sen vaknade jag igen. väldigt drygt.

Och imorgon skulle jag egentligen haft sovmorgon och jobbar kväll, men istället så ska vi åka till västerås på nått, så kommer inte hem förens 5, och jag ska egentligen bara jobba 6 timmar, men nu blir det utdraget! Jaja får iallafall betalt för att åka till Västerås bara så ska väl inte klaga!  

Nu ska jag gå och ta mig en värktatablett för jag har jätte ont i nacken, och i huvudet!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback