torsdag!



Hello!

Igår när jag kom hem från Västerås så var jag med Sara, vi var och käkade och sådär! Var även till Ica Maxi en sväng, där jag träffade Kusin Erik också, så stog och pratade med honom en stund innan pappa kom och plockade upp mig! 

Och kan lova att jag hade den värsta tandvärken någonsin i natt, min visdomtand börjar komma upp, och den ligger fel så den trycker på dom andra tänderna och det gjorde så fruktansvärt ont, vaknade av att det dunkade av smärta i hela munnen, usch säger jag bara!

Dett gjorde så att jag sov ganska länge 12:45 närmare bestämt, kändes som om jag hade några timmar från denna veckan att sova igen eftersom jag sovit så himla dåligt, och lite!

Nu ska jag käkade lite frukost/lunch, sen ska jag städa mitt rum, sen så blir det party party ikväll! jihoo! Var ledig i morgon också så det var ju toppen! Ska hem till Carroas syster och grilla ikväll, sen så har jag ida och sara planerat att vi kanske ska cykla runt lite och träffa folk, men vi får se hur det blir!

nej mat var det!

pok


bjuder på världens bästa låt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback