farmor



hej

sitter här och tänker på min älskade Farmor, min hjälte och världens bästa människa. om några veckor är det 3 år sedan jag förlorade henne, den värsta dagen i mitt liv och jag minns den som om det var igår, hur jag panik sprang ut, ringde Sabina som kom på en gång utan att jag ens behövde be henne komma. Jag minns dom närsmta dagarna efter, hur jag gick till skolan med en klump i magen, och hur jag bara föll ihop i sängen och grät när jag väl kom hem.

Jag älskade min farmor mest av allt, hon var den bästa i mitt liv. Och jag älskade att sitta i hennes kök, hålla hennes händer och bara prata. jag älskade att hjälpa henne med städningen, jag älskade allt bara jag fick vara med henne. Jag minns hur jag och min kusin Jonas alltid var hos henne på sommarna och låg under hennes träd och läste!

Jag har alltid älskat min Farmor så här mycket, och jag minns hur jag alltid brukade tänka vad som skulle hända med mig om farmor dog, skulle jag verkligen orka? jag minns fortfarande känslan av andnöd dom gånger jag tänkte så. Hur rädd jag verkligen  var för det. Min största skräck.

Farmor jag älskar dig så himla mycket och du kommer alltid finnas i mitt hjärta!


min låt till min älskade farmor <3



visste först inte om jag skulle publicera detta inlägg, för jag vet hur ledsna vissa blir över att jag saknar farmor och fortfarande är ledsen över att förlorat henne... men nu publicerade jag det ändå, hoppas ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin kusin

Jag saknar henne också, det är väl inget konstigt med det! Tre år är faktiskt inte jättelång tid heller. Känslor ska man inte stänga inne, de kommer alltid ut för eller senare, och hellre förr.

2009-08-10 @ 08:46:45
Postat av: mammsen

Jag förstår verkligen hur mycket du saknar Farmor, för livet blir så helt annorlunda när man mister en så fin vän som hon! KRAM!

2009-08-10 @ 13:40:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback