måndag


Hello

Har inte varit hemma på hela helgen därför det inte blivit så mycket uppdatering.

Ifredags kväll åkte jag och Sabina och spelade biljard, ni kan ju bara gissa vem som vann flest gånger, haha proffset själv såklart, och sabina är absolut ingen dålig förlorare.. haha. Sen sov jag hos henne också.

på lördagen vaknade vi väl runt 12, tog det lugnt och lagade lite mat innan vi gjorde oss i ordning, jag lockade Sabinas hår med plattången första gången jag provade och det vart bra, kul var det också så måste öva mer så jag lär mig bättre! sen åkte vi till kupolen en snabbis eftersom jag var i akutbehov av en ny kjol, sen fortsatte vi upp till Rättvik.

Åkte hem till Sabinas mormor, stannade där ett tag innan vi gick och satte oss och kollade på lite bilar, sen kommer det ett gäng killar i en bil och frågar om vi vill åka med en vända och eftersom vi inte hade nått att göra så följde vi med dom, åkte en vända i stan innan vi åkte till dom på förfest, senare drog vi till Parken där det var meningen att vi skulle se creedence, men vi höll till på dansgolvet istället, sen fick vi sjukt god mat, en av killarnas pappa jobbade där så vi fick gratis mat hela kvällen, haha väldigt snällt! Men vid 1 tiden så var vi så trötta att vi gick hem och sov, men jag hade en sjukt kul kväll! Tack allihopa!

igår så åkte jag och Sabina och hälsade på Erica en stund innan vi drog tillbaka till borlänge, hann inte träffas så länge, men bättre än ingenting ju <3

idag ska nog jag och Max åka till Morfar, eller Momme Nitte som Max kallar honom, jag ska hämta en resväska som jag ska ha till USA, 10 dagar kvar nu ju! wiiiiiie! känns helt sjuuuuuuukt!!

nej nu ska jag gå ut och lägga mig i solen tills Maxen behagar vakna!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback