onsdag



Godmorgon!

Börjar inte jobba förens 13:00 så därför fick jag en skön sovmorgon nu. skulle varit ännu skönare att vara ledig, men det är jag i morgon så får stå ut och tänka på att jag bara har 3 arbetsdagar kvar till min efterlängtade semester. Sen jobbar jag ju inte förens den 6 september igen!


ikväll så ska vi på bilbingo, inte min idé om man säger så, men dom andra tyckte det skulle vara kul så om jag lyckas bli klar lite tidigare på jobbet så följer jag nog med, om jag inte skulle träffa Emelie. Har inte träffat henne på länge nu. Gud va svårt jag fick för att bestämma mig nu, får vänta och se vad som hinns med idag helt enkelt!

och imorgon ska jag och Max nog åka hem till morfar eftersom han inte var hemma i måndags, måste ju hämta väskan. Vill ju börja packa snart, haha kanske lite tidigt än men snaaaart så, 1 vecka kvar i morgon! resfebern börjar smyga sig på! Men det ska bli så kul! jag saknar mina kusinbarn, och min kusin såklart <3

nej nu måste jag göra mig iordning!

pok




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback