1 timme kvar



Åhh va det pirrar i magen nu, dagen som jag väntat på hela året är nu här, DOM KOMMER HEM! Om ca en timme kommer dom till tågstationen, just nu sitter jag på jobbet och bara väntar på att få gå dit och hälsa dom välkomna. Idag ska jag få träffa mina fina kusinbarn som jag älskar så fruktansvärt mycket!

har varit jobbigt att först vara ifrån dom 8 månader, vet inte hur många gånger jag grät av saknad, och bara ville att dom skulle komma hem, sen hade jag 3 underbara veckor där nere i USA med dom, 3 veckor som var bland dom bästa och häftigaste i mitt liv. Och efter det har jag väntat ca 4 månader på att just denna dag skulle komma, och om 2 dagar firar vi jul tillsammans. tror det blir den bästa julen på länge!

välkomna hem, jag älskar er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback