snälla gå fort



Hoppas verkligen att denna veckan går fort, helst ska man inte ens hinna blinka, tack!

Imorgon är det jobb som gäller, ja ni vet ju hur jag känner inför det. Efter jobbet ska jag kanske vara med Ida, hon är sjukt sugen på att åka pulka så vi får väl se vad som händer. Jag är ju inget stort fan av kyla, vill ju helst ha värme jag!

på torsdag är det jobb igen, jippie.. sen vet jag inte vad som händer, borde köpa julklappar känns det som ?

Fredag jobb igen, sen ska jag vara barnvakt åt Maxen på kvällen då Simon och Lovisa ska på julbord, det kommer bli toppen ju, umgås med min brorson är ju det bästa!

lördag planerar jag och Ida att kanske köpa julklappar, sen kanske utgång på kvällen?

söndag SOVA!

måndag SOVA

TISDAG : Familjen Östberg kommer hem <3 så då står man på tågstationen  och välkomnar dom hem! Plus att Ida fyller 20!! ut och fira?

Kommentarer
Postat av: Emma

Love you! Längtar till tisdag!

2009-12-16 @ 15:48:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback