fredag!



Hello!

Jag är fortfarande sjuk och det SUGER! skulle egentigen varit med Sabina i Djurås med henne polare där, och dom är verkligen hur roliga som helst, så jag hade velat följa med ju!!! istället sitter man hemma och är helt seg i kroppen! Har även kännt mig febrig, men jag har ju varit på jobbet iallafall.. men i morgon ska jag få sova ut!! gud så skönt! men sen på söndag är det jobb som gäller igen! puh..

var och handlade blommor åt jobbet idag, så då hann jag träffa moster och per-ola en stund! det var trevligt! Man ses ju inte sådär jätte ofta tyvärr!

imorgon ska jag sova länge, sen bara ta det lugnt. Har jag tur kommer min brorson som jag längtar efter! Har inte träffat honom på hela veckan! love love love!

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback