måndag



Hej

Har jobbat idag, 07:30 - 16:00, skit tråkigt, man gör liksom det man ska göra lite i halvfart, för gör man det snabbt så har man inget annat att göra, så då sitter man bara och väntar på att tiden ska gå, och då går dagen så segt! Vet inte hur många timmar jag försökt döda idag bara genom att sitta och glo och inte ha nått att göra! sjukt tråkigt, sen när man väl kommer på nått man kan göra så tar det 10 min så är man klar sen! Nej det ska verkligen bli skönt med en ledig dag i morgon!

Efter jag jobbat klart idag så gick jag och mötte Sabina, sen gick vi ner och mötte Anki på stan och väntade sen på att Sabinas mamma skulle hämta upp oss, då åkte vi och hämtade Paulina på fritids, sen åkte vi ner till stan för dom ville ha semla, fast jag fikade inte för jag hatar semlor! Efter ett tag blev vi hungriga så vi åkte och käkade på valentino! Jag käkade deras underbart goda kycklingsandvich! mums säger jag bara, blev hur mätt som helst!

Nu sitter jag och väntar på att One tree hill ska laddas ner, tar väl några minuter till sen kan jag äntligen kolla! Imorgon är jag som sagt ledig så jag kan sova lite längre, men tyvärr inte hur länge jag vill för jag ska på läkarundersökning, måste ju tydligen det nu när jag har ett nytt jobb! Ska vara där kvart i 10 så måste gå upp typ 9! Sen på eftermiddagen ska jag vara barnvakt till Maxen!


avslutar med en bild på mig och Emelie :)

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback