Maxen


Hej!

Vaknade faktiskt tidigt idag, konstigt eftersom jag var uppe ganska sent och kollade på One tree hill! Ja man kan säga att jag blivit beroende faktiskt! Är inne på 4:dje säsongen nu, och kan inte sluta titta! Jaja tillbaka till min morgon, vaknade iallafall och tänkte precis somna om när jag hörde en underbar liten röst nere i hallen, Max var här! Så då gick jag upp istället, och nu springer han runt här och leker!  Han är så söt för varje gång man frågar vad klockan är så säger han Tio! sen skrattar han! haha


Nu kommer en massa bilder på lillprinsen!








sådär :) det kommer fler när jag orkar lägga in dom på datorn!

Dags för ett avsnitt One tree hill innan jag måste göra mig iordning för besök. sen även fest ikväll för Carro fyller år idag GRATTIS BABE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback