längesedan


hej

Längesedan jag skrev ett normalt inlägg nu, kan vara för att jag är sjuk, eller för att jag kännt mig helt tom dom senaste dagarna, går inte att förklara egentligen. Men denna smärta jag känner inom mig är inte kul. En stor klump av saknad som gör så himla ont, men det finns inget jag kan göra åt det. Bara gilla läget och blicka framåt, snart är dom hemma hos mig, eller så är jag där hos dom! Vi kommer träffas igen och det kommer bli underbart! Är nog mest rädd för att barnen ska glömma mig och att vi inte kommer ha samma band mellan oss sen när dom kommer hem. Måste komma på ett sätt att överösa dom med kärlek fast dom inte är här. För jag älskar dom, det hoppas jag ingen tvekar på..

jag har legat i soffan hela dagen idag, jag är som sagt sjuk, hosta och känner mig seg i kroppen. Har ingen lust med någonting. vet inte hur många filmer jag sett idag/kväll.. hinner nog bli en till också innan jag somnar.

hoppas jag känner mig piggare i morgon, annars blir det väl ännu en dag i soffan,men på onsdag måste jag ialalfall vara frisk, då ska jag ha hand om Max, har inte så mycket tid kvar tillsammans med honom nu, snart är det dagmamma som gäller för hans del.. skönt för honom att få leka med andra barn också, nog för att han och jag haft en underbar tid, men han kan ju inte stanna hemma med mig hela sitt liv, jag kommer ju ändå vara en del av det! Jag älskar honom obeskrivligt också, precis som med Hanna och Viktor.

POK

 
Snott denna fina bilden av Emma, hoppas det är okej!
Mina fina älsklingar, vackraste på denna jord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback