leklandet



Hej.

Jag och Max hade det mys på leklandet idag, visst han har inte varit på sitt allra bästa humör dom senaste dagarna, men det är väl för allt med dagmamman och att han varit sjuk, Men bara vi busade i bollhavet var allt frid och fröjd! haha Imorgon ska vi till prostgården där hans dagmamma håller till på fredag tillsammans med en massa andra dagmammor och deras barn. Kan tänka mig att Max kommer sitta som en igel på mig i början, men sen kommer han inte vilja gå hem!
 
Kollade på en as bra film idag, lång var den också hela 3 timmar, The green mile hette den, gammal film som ni säkert sett om inte, gör det!!

nej nu ska jag nog snart sova, eller ja jag borde eftersom jag är så trött och ska upp tidigt i morgon..

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback