Max



Hej.

Nu har jag precis kommit hem från dagmamman, var där med Max och Lovisa idag, och det gick bra han är alltid lite blyg i början men sen lekte han med dom 2 barnen som var där idag Saga och Philip. Sen åkte jag och Lovisa iväg och käkade medans han var själv där ett tag och det hade gått hur bra som helst.

Han är så stor pojke nu, blir tårögd när jag tänker på min lillaplutt, han gör mig så himla stolt. Vill bara krama och pussa på honom hela tiden och visa hur mycket jag älskar honom. Jag är den stoltaste fastern i hela världen och jag har världens bästa brorson!


Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
jag säger lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker, tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback