torsdag



Heej!

Idag har jag inte gjort så mycket, jag och Max var trötta båda två i morse och satt bara i soffan och glodde på tv:n haha vi pratade inte ens med varandra typ utan vi var så trötta att vi satt i våra egna världar, men efter lunch piggnade vi till och busade och skrattade, haha då han egentligen skulle sova, men men!

Imorgon ska jag och Max till leklandet och Sabina och Paulina följer med oss, hur mysigt som helst! tillbringa några timmar där och bara ha det bra! Hoppas att barnen får det roligt också, men det tror jag nog! mys!

nej nu måste jag nog sova snart,  eller blir det en film till? haha fyfan har redan sett 2 filmer idag, men vart sugen på en till! jaja godnatt iallafall

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback