fredag


Heej!

Vaknade i natt av att mitt öra dunkade av smärta, och jag kunde inte sova, tog 2 värktabletter, men det hjälpte inte. Så då tog jag en akutvärktablett, men den funkade inte heller så då mosade jag vitlök i en bomulls pad som jag sen stoppade in i örat, DÅ släppte det äntligen så pass att jag kunde sova!

Nu sitter jag här, har fortfarande lite ont i örat, men det ska inte stoppa mig från att ha kul ikväll, ska senare möta carro och dom, det är midnattstravet ikväll. Måste ju se sven-ingvars och larz kristerz! HAHA, klockrent ju! Men kommer nog ta det lugnt och kanske kommer jag till och med åka hem innan dom stänger, förra året var jag och ida kvar sist av alla, vi fick till och med skjuts hem av en som jobbade där som ida kände. så då kan ni ju tänka er hur länge vi var kvar! haha!

Imorgon är jag ledig, men sen är jag inte ledig förens nästa helg! men då är jag iallafall ledig i 3 dagar så! Får hålla ut denna jobbveckan för det är ju min sista vecka då jag jobbar heltid, sen går jag in på mitt vanliga schema en vecka, sen åker jag till USA =)

nej ska ta mig en dusch nu hade jag tänkt!

pok

Kommentarer
Postat av: Emma

Längtar!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback