onsdag



Hej!

Igår hade jag en underbar dag, satte mig på tåget 16:20 mot Rättvik, super glad för att äntligen få träffa Erica igen. Såklart vart det förseningar på ett mötande tåg så vi fick stå i leksand och vänta 17 minuter, men till slut kom jag fram och då mötte Erica mig, så gick vi runt i Rättvik och kollade en stund innan vi gick och käkade lite kebab!

Efter vi ätit gick vi till stiftsgården där Erica jobbar, där träffade vi Amanda så skulle dom fixa skyltar till cafét och kiosken! Sen tog vi det bara lugnt, läste tidningar, pratade, spelade kort, ja bara umgicks och hade det bra!

sen vid kvart i 10 gick jag till Sabina hon och Flixt (hennes morbrors hund) kom och mötte mig, Sen när vi var på väg till hennes mormor så möter vi ett gäng danskar som ville ha vägbeskrivning till krogen, och eftersom vi skulle åt samma håll så gick vi med dom och visade, haha var lite svårt att höra vad dom sa, sabina började prata engelska med dom tillslut istället! haha det var lite kul!

resten av kvällen så kollade vi på tv, sen när jag somnat så blir jag väckt av sabina hela tiden bara för att hon inte kunde sova och ville ha sällskap, jaja antar att jag gav igen sen när jag snarkade hela natten, HAHA!

nej nu ska jag kolla på den nya wallander filmen som släpptes idag, jippie =)

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback