tisdag


Heej,

Sitter på jobbet nu, är så kallt att jag har jackan på mig till och med.. jaja ska iallafall snart ut och handla lite, och ska samtidigt svänga förbi procurator och hämta upp min plånbok hos Ingela! Glömde den såklart i medväga i lördags! Måste ju ha mitt bankomatkort om jag ska kunna ta mig till rättvik senare!  Åker dit direkt efter jobbet och då möter Erica mig, sen får vi se vad vi hittar på, ska bli underbart att se henne iallafall, var ju väldigt jobbigt att vi skiljdes som ovänner sist!

Senare på kvällen ska jag träffa Sabina min lilla tönt som jag inte sett sen i lördags, och vi kommer nog ha en del att prata om då! Sen så ska vi sova hos hennes mormor, så åker jag tåg till jobbet i morgon, börjar ju lite senare så!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback