måndag



Hello!

Tänkte fortsätta med att sammanfatta P&L-dagarna

Fredag: Var vi på Milow, heeelt underbart, satt i gräset en bit ifrån scenen solen gassade och vi bara njöt av den underbara musiken! Efter det åkte vi hem till Ida och förfestade lite, sen fick fick skjuts in till stan av Malins syster, då gick vi in på S2 för ida, Malin och Helena ville se nå band, själv satt jag i baren medans dom spelade, träffade as roliga människor! Vi vart kvar på S2 hela kvällen, och jag och Ida råkade tacka nej till kändis-efterfesten, SMARTA!!

Lördag: åkte in till Hagalund och förfestade där med en massa folk, senare på kvällen var det det dags för WINNERBÄCK, och jag kan säga såhär han var värd varenda krona som biljetten kostade, helt jäkla underbart! Sen när Miss Li kom in och dom sjöng "om du lämnar mig nu" tillsammans så visste jag inte vart jag skulle ta vägen, uuuuuuuunderbart! Sen under en av mina favoritlåtar "kom ihåg mig då" så sprutades det ut en massa glitter konfetti, vilken stämmning det var!

Efter Winnerbäck skulle vi egentligen se Håkan hellström, men det sket jag i och gick och träffade Sabina istället, Sabina ville käka så hon gjorde det, sen gick vi in på S2 och var där resten av kvällen!

TACK ALLIHOPA FÖR EN UNDERBAR HELG!!!!!!

igår var jag med Sabina hela dagen. vi badade i poolen och färgade håret, hann även med lite mat på vallentino sen sov jag där inatt, eller ja sov och sov försökte sova iallafall. svårt när man vänt på dygnet senaste dagarna, sen har jag legat och hostat hela natten också!

Känns konstigt att vara tillbaka på jobbet nu kan jag ju säga, fast jag jobbar bara idag sen är jag ledig tills på fredag! Kommer att åka till Rättvik ikväll med Sabina och sova hos hennes mormor, så bilder från peace and love kommer upp på bloggen då jag kommit hem igen!

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback