P&L


Heej, peace and love veckan är igång och jag har festat sen i tisdags, yeah =)
tänkte sumera dagarna lite :

Tisdag: Jag var med Emelie, bruden som nu mer har rosa hår! Var hur många som helst som kommenterade hennes hår när vi var på campingen! haha jaja vi träffade iallafall Frida och hjälpte henne att sätta upp hennes tält, men det blev ju som det blir, haha. Sen gick jag och Emelie och träffade ida och dom så gick vi och satt oss i öltältet!

Onsdag: Erica kom hit, vi hade en rolig kväll som tyvärr slutade i världens bråk mellan oss, men jag förstod nästan att det skulle bli så från början, finns inget att göra åt saken, bollen ligger hos henne!

torsdag: ja igår alltså, vaknade upp hemma, sen kom Max hit och vi lekte först lite sen var det dags för honom att sova middag innan vi åkte in till stan och träffade Frida, och köpte glass, det var mys! Sen vid 5 tiden drog jag in till stan igen och träffade allt folk som satt utanför Carro och jockes lägenhet vid hagalund! Sen skulle vi dra till området och se Promoe, vi ville ju höra svennebanan liksom, men tillslut orkade vi inte vänta längre så vi drog ner på stan och satte oss på skrubben en stund! Sen drog vi till öltältet och satt där resten av kvällen!

Idag ska vi se Milow som spelar redan vid 4 sen ska vi sätta oss utanför carro och jocke idag igen tror jag, var grymt skönt att sitta ute i gräset i stekande sol! Sen ikväll vet jag inte vad det är för band som ska spela, men en sak är då säker jag ska se Lars winnerbäck  imorgon när han spelar med bandet, det kommer ju bli det bästa på hela festivalen!!

nej dags att börja göra sig i ordning!

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback